Згідно з
постановою №172 (стаття №9), парфумерно-косметичні товари належної якості поверненню та обміну не підлягають. Тому ми наполягаємо на тому, щоб ви одразу перевіряли ваше замовлення на пошті. У разі виявлення будь-яких пошкоджень, повідомте про них працівнику, оформте скаргу. Протягом наступних 7 робочих днів, «Нова Пошта» розгляне скаргу та виплатить вам компенсацію. Також просимо повідомити про інцидент нам.
У випадку, якщо ви побачили, що посилка не відповідає складу вашого замовлення, ми переплутали засоби, або відтінки фарб/тонуючих засобів, звертайтесь до нас через
Instagram, до вашого менеджера або за телефоном:
+380 68 905 65 92. Ми зробимо все, щоб якомога швидше вирішити ваше питання.
Для нас дуже важливі ваші позитивні враження від замовлення.